لینک سازی چیست؟

 

اگر در یک وب سایت کار می کنید و از Interlink یا External Link وب سایت در صفحات وب سایت خود استفاده می کنید ، به آن Link Building گفته می شود.
 
 
 
لینک سازی چیست؟
 
 
زیرا حتماً بارها دیده اید که لینک های زیادی در هر وب سایت وجود دارد اما لازم نیست لینک داخلی یا خارجی باشد.
 
اگر با کلمات ساده صحبت کنیم ، می گوییم پیوند ساختمان یک صفحه با صفحه دیگری پیوند داده شده است.
 
اگر از خود می پرسید که این پیوند چیست ، پس ما همچنین به شما توضیح می دهیم که این پیوند URL هر وب سایتی است که آدرس هر وب سایتی است و اگر روی این آدرس کلیک کنید ، وب سایت باز خواهد شد.
 
به این ترتیب ، ما همچنین پیوندی به یک صفحه داریم ، به این معنی که اگر می خواهید در مورد هر موضوعی اطلاعاتی کسب کنید ، می توانید از طریق لینک به آن موضوع مستقیم بروید.
 
انواع لینک سازی هندی
دو نوع لینک سازی وجود دارد مانند: -

 

دوفلو

Nofol

اکنون ما نیز میlow خواهیم به شما توصیه کنیم که باید تا حد امکان از Link Building Dofollow استفاده کنید زیرا اگر از Nofollow استفاده کنید ، احتمالاً سود چندانی نخواهید داشت.
 
پیوندهای Dofollow
وقتی در مقاله یا صفحه وب خود پیوندی را به وب سایت دیگری اضافه می کنید ، این پیوند Dofollow است. این بدان معنی است که شما همان اندازه که اعتماد دارید به آن وب سایت خارجی اعتماد دارید. پسندیدن
 
<a href="https://google.com"> موتور جستجوی عالی </a>
 
یا
 
<a href="https://google.com" rel="dofollow"> موتور جستجوی عالی </a>
 
اگر پیوندهایی را برای وب سایت خود ایجاد می کنید ، به خاطر داشته باشید که 75٪ از بک لینک شما باید dofollow باشد.
 
 
 
بک لینک هایی که از وب سایت های دیگر در وب سایت شما یافت می شوند کمک بسیاری به بهبود سئوی وب سایت شما می کنند.
 
پیوندهای Nofollow
وقتی در مقاله یا صفحه وب خود پیوندی را به وب سایت دیگری اضافه می کنید اما از nofollow در rel استفاده می کنیم ، این پیوند nofollow است.
 
پیوندهای Nofollow
این بدان معنی است که شما می خواهید موضوعی را که در آن وب سایت خارجی قرار دارد به کاربر نشان دهید که می تواند برای شما مفید باشد اما در آن وب سایت اعتماد چندانی ندارید. نمونه پیوند آن در زیر است.
 
<a href="https://facebook.com" rel="nofollow"> بستر عالی رسانه اجتماعی </a>
 
چند نکته دیگر از لینک سازی
متن لنگر
Anchor یکی از بهترین روش های ساخت پیوند متنی است زیرا اگر تعداد زیادی کلید واژه پیوند همزمان وجود داشته باشد ، احتمال رتبه بندی صفحات شما افزایش می یابد.
 
اگر با کلیک روی "اینجا کلیک کنید" پیوندی از هر صفحه وب را در وب سایت خود قرار دهید ، بازدیدکنندگان زیادی را مشاهده خواهید کرد ، سپس متن Anchor برای شما بهترین است.
 
اینجا را کلیک کنید ، از اینجا بازدید کنید به دلیل این نوع متن ، بازدید کنندگان شما می توانند افزایش پیدا کنند اما اگر SEO خود را نیز کاهش دهید ، از آنها در حد مجاز استفاده کنید.
 
رتبه اعتماد
روشی که می دانید میزان ماساژ هرزنامه در اینترنت بسیار زیاد است ، اما تا زمانی که موتور جستجو به شما اعتماد نکند ، وب سایت شما در صفحه اول نمایش داده نمی شود.
 
بنابراین به همین دلیل توقف هرزنامه برای شما بسیار مهم است. اگر یک بار موتور جستجو در وب سایت شما مورد اعتماد باشد ، پس هر صفحه وب شما فقط در صفحه اول نشان داده می شود.
 
کلمات نهایی
امروز در این مقاله ما به شما در مورد اتفاقات Link Building برای شما گفته ایم. با استفاده از آن می توانید رتبه وب سایت خود را تا حد زیادی بهبود ببخشید.
 
 
 
اگر اطلاعات دیگری در این زمینه می خواهید ، می توانید با ارسال نظر در کادر نظر س commentال کنید.